Mulla on siis semmonen ongelma, että kaikki muu toimii, mutta kun yritän mennä tekee niitä treenejä, joko onlineen tai offlineen, ei väliä, niin ei tu niitä latauskuvia (piirrettyjä) vaan se jäkkää siihen napin painallukseen mistä pitäs treeni alkaa.....kun vetää ctrl+alt+deletellä, näkee että americas army ei vastaa......en tajuu, kun eilen viel jossain kohtaa pääsin sinne harjotuksiin, mutta en enää. Enkä oo muuttanu mielestäni mitään mistään. Se ei vaan lähe lataa niitä treenejä, asetuksia oon kokeillu vaihtaa yms mutta mikään ei auta. HELP mE!
No niin, asensin koko pelin taas uudestaan, otin saman profiilin, mutta tein uuden sotilaan. Nyt pääsen online treeneihin ilman ongelmia. Mutta sitten tulee eteen seuraava ongelma. Taaskaan kun oon tehny opsticle radan ja suorittanu ammunnan, mikään ei talletu mihinkään vaan kun menee main menuun, näyttää että mitään ei oo suoritettu, hah mitä touhuu sanon minä jälleen kerran
NO HUPS. Ekan kerran kun peli kaatu jonkun treenin jälkeen, en pääse enää edes siihen asti kun kirjaudutaan profiiliin, vaan se kaataa nyt joka kerta siihen samaan kohtaan, ei auta mikään. Ikään kuin se tuhois jotain tiedostoja sen ekan kaatumisen jälkeen. Nyt kokemuksesta tiedän että pääsen kerran uudelleenasentamisen jälkeen pelaamaan-----menee vaan aika hankalax asentaa 20 min joka 10 minuutin välein kun toi kaatuu

Palaan juhannuksen jälkeen seuraavan kerran, heitän ton nyt vittuun koneelta ja ootan suosiolla toimivaa versiota. See u suckers