Welcome
Welcome to <strong>Free Brotherhood</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

AA3 - ongelmia

Discussion about the Game / Puhetta pelistä

Moderators: NER0, maksurinki, Adminit

AA3 - ongelmia

Postby Tikkari on 18 Jun 2009, 12:39

Mulla on tuon Steamin kautta tuo AA3. Sellainen ongelma, että olipa offline tai online, niin äijä senkun vaan pyörii ittensä ympäri kuin dervissi ikään :lol: Mikä neuvoksi?

Laittaas kaikki ongelmat tänne, niin meidän asiantuntijat ratkovat ne? 8)
Image
Tikkari
Site Admin

Postby FB.Pätkä on 18 Jun 2009, 13:40

Hieno peli.
Ei anna tehä uutta tiliä pelissä ko kaikki maholliset nimet on muka käytössä.
Tehin sitte amerikasarmy sivun kautta mutta ei anna kirjautua sisään peliin.
FB.Pätkä

Postby Dante on 18 Jun 2009, 13:50

UPEETA :shock:
Dante

Postby FB.Patrol. on 18 Jun 2009, 13:57

Joo eipä oikeen tunnu toimivan tuo peli millään osa-alueella. Aluks mul tilttas siinä kun yritin mennää treiningiin, jäkkäs samantien niin jumiin joka kerta et piti konetta sammutella. No sit asensin DirextX uusix....ja pääsin jo offline tilassa kokeilee reenaamista...mut sielläkin vähän väliä peli kaatuli, eikä taatusti mun koneen takia vaan ohjelmointivirheiden tms....ei ollu prossutehot tai muistit lähelläkään ylärajoja. No, sit se alko temppuilee siinä että en päässy enää loggautuu sisään omalla acollani joka jo toimi aiemmin...hetken päästä en pääse enää koko peliin, se kaatuu samantien kun unreal logo alusta häviää ja tulee sisäänkirjautumis sivu. wettu MIKÄ PASKA!!!!!! :evil:
Nyt imutan patchiä uusix ja asennan koko tortyn uudelleen. Jos ei toimi, ni pitäköön kusisen pelinsä. :lol:
Image
Lets take some noobs down ;)
FB.Patrol.
Site Admin

Postby FB.Pätkä on 18 Jun 2009, 13:58

Juu lueskellu foorumeita sielä on servut nurin porukalla jokka on päässeet sisälle ei ole treenit tallentunhet ja suurin osa ei ees pääse sisäle.

= = = OFFICIAL STATEMENT = = = Due to massive amounts of traffic, download and in-game Authentication servers are being overwhelmed. Any issues you are facing is due to this problem. We are actively working to resolve these issues and hope to have them resolved very soon. Thank you for your patience.

tämmösiä lausuntoja on jokku saahneet ....
Hyvin alko aa3
FB.Pätkä

Postby FB.Patrol. on 18 Jun 2009, 14:00

heh ja lol...olin joo aamulla AA3:n virallisessa chatissa, siel ne rummutti jo sillon tota samaa textiä. Mut mul kojahti peli ennenko pääsin pelaa kertaakaan onlinessa. Onnex ei ollu kallis....ei paskasta voi mun mielestä ees mitään maksaa 8)
Image
FB.Patrol.
Site Admin

Re: AA3 - ongelmia

Postby Jii on 18 Jun 2009, 14:27

Tikkari wrote:Mulla on tuon Steamin kautta tuo AA3. Sellainen ongelma, että olipa offline tai online, niin äijä senkun vaan pyörii ittensä ympäri kuin dervissi ikään :lol: Mikä neuvoksi?

Mulla kävi viime yönä aivan samalla tavalla. Raavin päätäni aika pitkään ennenkuin tajusin kytkeä joystickin irti koneesta.

Ja nyt ei tietysti pääse edes loggaamaan sisään. No, vitut siitä, mä lähden leikkaamaan nurmikkoa.
Jii

Re: AA3 - ongelmia

Postby Tikkari on 18 Jun 2009, 17:21

Jii wrote:
Tikkari wrote:Mulla on tuon Steamin kautta tuo AA3. Sellainen ongelma, että olipa offline tai online, niin äijä senkun vaan pyörii ittensä ympäri kuin dervissi ikään :lol: Mikä neuvoksi?

Mulla kävi viime yönä aivan samalla tavalla. Raavin päätäni aika pitkään ennenkuin tajusin kytkeä joystickin irti koneesta.

Ja nyt ei tietysti pääse edes loggaamaan sisään. No, vitut siitä, mä lähden leikkaamaan nurmikkoa.

Jep- nyt mulla on Steam ja tämä Deploy3 molemmat - olkoon toistaiseksi molemmat :lol: -- Hyvä Jii :D -- Tuo auttoi- otin joikkarin irti-- on se pienestä kiinni 8) -- Kuten todettu täältä saa hyviä ohjeita :D
Image
Tikkari
Site Admin

Postby Jii on 18 Jun 2009, 17:26

Hetken aikaa tuntui jo toimivan paremmin mutta sitten alkoi taas tökkimään. Sain alkuun suoritettua esteradan (1:16) ja ampumisosuuden ja peli merkkas molemmat suoritetuiksi. Mutta kun tuli aika siirtyä seuraavaan niin yht'äkkiä pelin mielestä mä en ollut suorittanut yhtään mitään harjoitusta... Samalla koko systeemi alkoi taas hidastelemaan, accountin alle tehty sotilas hävisi vähäksi aikaa, jnpp.

Hieman vielä olis hiomista sydeemeissä, sanoisin.
Jii

Postby FB.Patrol. on 18 Jun 2009, 17:28

Ja mä poistin uusimman patchin deploy clientin kautta ja latasin/asensin uudelleen....nyt pääsen peliin sisälle sentään. Mutta tosiaan kirjautuminen ei onnistu vieläkään, koska armyn vehkeet sekoilee jenkkilän perämetsässä kai edelleen. Kaatulu vituttaa kun tota offline treeniä vetää.....10 minsaa pysyy pystys, sit kun vetää hyvän sarjan rynkyllä...ZIP! army on kohdannut virheen ja tuote on suljettava...diipa daipa...shittiä.
Image
FB.Patrol.
Site Admin

Postby Jii on 18 Jun 2009, 17:45

Jii wrote:Hetken aikaa tuntui jo toimivan paremmin mutta sitten alkoi taas tökkimään. Sain alkuun suoritettua esteradan (1:16) ja ampumisosuuden ja peli merkkas molemmat suoritetuiksi. Mutta kun tuli aika siirtyä seuraavaan niin yht'äkkiä pelin mielestä mä en ollut suorittanut yhtään mitään harjoitusta... Samalla koko systeemi alkoi taas hidastelemaan, accountin alle tehty sotilas hävisi vähäksi aikaa, jnpp.

Hieman vielä olis hiomista sydeemeissä, sanoisin.

Hmm, nyt pääsin jo loggamaan AA3 account management sivulle FB.Jii:nä, kun muistin että AA3:n accoa varattessa siihen tuli mailitse random-salasana. Noo, passua ei tosin pääse vaihtamaan (tulee errori) ja acolla ei myöskään pääse loggaamaan peliinkään (acco-servut kusee taas).

Diipadaapaa hyvinkin... :?
Jii

Postby juzzip on 18 Jun 2009, 17:59

Jii wrote:Hmm, nyt pääsin jo loggamaan AA3 account management sivulle FB.Jii:nä, kun muistin että AA3:n accoa varattessa siihen tuli mailitse random-salasana.

Mistäs osoitteesta tuo tuli? En muista saaneeni mailia. On helpompi hakea lähettäjän mukaan.
juzzip
Site Admin

Postby Jii on 18 Jun 2009, 18:04

juzzip wrote:
Jii wrote:Hmm, nyt pääsin jo loggamaan AA3 account management sivulle FB.Jii:nä, kun muistin että AA3:n accoa varattessa siihen tuli mailitse random-salasana.

Mistäs osoitteesta tuo tuli? En muista saaneeni mailia. On helpompi hakea lähettäjän mukaan.

Näyttäs olevan "support@pr-sol.com".

Nyt pääisn jo loggaamaan peliin sisään oikealla ccolla, mutta kun yritin luoda FB.Jii soldieria niin se sanoin nimen olevan jo varattu. Mutta kun painoin cancelia niin FB.Jii olikin soldier-listalla. Kait se oli luotu automaattisesti mutta noiden acco-servujen tökkimisen vuoksi ei näkynyt alkuun.
Jii

Postby FB.Pätkä on 18 Jun 2009, 19:01

Muuten tuntuu taas toimivan mutta ko ei vain nuot trainingit tunnu tallentuvan ei sitte millään
FB.Pätkä

Postby Tikkari on 18 Jun 2009, 19:21

..jos sopii, nyt on pakko pitää breikki :lol: -- pitää olla tosi paljon taitoa, jos meinaa tota peliä pelata :lol: -- mikään ei tallennu, mikään tili ei toimi jne. Jos olis tän loppuillan vapaalla ja huomisen myös.. Voin toki välillä vilkasta, jos servun sais pystyyn..
Image
Tikkari
Site Admin

Next

Return to Americas Army