Laittaas kaikki ongelmat tänne, niin meidän asiantuntijat ratkovat ne?
| Welcome | |
|---|---|
| Welcome to <strong>Free Brotherhood</strong>.
You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>! |
|
Moderators: NER0, maksurinki, Adminit
Tikkari wrote:Mulla on tuon Steamin kautta tuo AA3. Sellainen ongelma, että olipa offline tai online, niin äijä senkun vaan pyörii ittensä ympäri kuin dervissi ikäänMikä neuvoksi?
Jii wrote:Tikkari wrote:Mulla on tuon Steamin kautta tuo AA3. Sellainen ongelma, että olipa offline tai online, niin äijä senkun vaan pyörii ittensä ympäri kuin dervissi ikäänMikä neuvoksi?
Mulla kävi viime yönä aivan samalla tavalla. Raavin päätäni aika pitkään ennenkuin tajusin kytkeä joystickin irti koneesta.
Ja nyt ei tietysti pääse edes loggaamaan sisään. No, vitut siitä, mä lähden leikkaamaan nurmikkoa.
Jii wrote:Hetken aikaa tuntui jo toimivan paremmin mutta sitten alkoi taas tökkimään. Sain alkuun suoritettua esteradan (1:16) ja ampumisosuuden ja peli merkkas molemmat suoritetuiksi. Mutta kun tuli aika siirtyä seuraavaan niin yht'äkkiä pelin mielestä mä en ollut suorittanut yhtään mitään harjoitusta... Samalla koko systeemi alkoi taas hidastelemaan, accountin alle tehty sotilas hävisi vähäksi aikaa, jnpp.
Hieman vielä olis hiomista sydeemeissä, sanoisin.
Jii wrote:Hmm, nyt pääsin jo loggamaan AA3 account management sivulle FB.Jii:nä, kun muistin että AA3:n accoa varattessa siihen tuli mailitse random-salasana.
juzzip wrote:Jii wrote:Hmm, nyt pääsin jo loggamaan AA3 account management sivulle FB.Jii:nä, kun muistin että AA3:n accoa varattessa siihen tuli mailitse random-salasana.
Mistäs osoitteesta tuo tuli? En muista saaneeni mailia. On helpompi hakea lähettäjän mukaan.
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests