Welcome
Welcome to <strong>Free Brotherhood</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Kiitokset peliseurasta

What ever..Post it here../ Ylimääräiset löpinät tänne..

Moderators: Adminit, Klaanin jäsenet

Postby FUNso is the KING on 30 Sep 2008, 11:28

Ei muuten kiinnostaiskaan mutta tuo teidän idioottimainen käytös kiinnostaa :lol:
Annatte pännit ku osaa pelata voi lol
putooko teidän FR ku joku ampuu teitii liikaa?
Ja edelleenki tutustukaa peliin paremmin ei adminin eikä pelurin silmistä aina kaikkee nää! ei oo heti häksä jos jotain seuraa ja ampuu vihun jota ette nää

Kyll häksät tunnistaa jo heti paitti te.

Joten ottakaas aapinen kätösiinne ja opetelkaa porukalla voitte vaikka oppiakkin jotain.Tosin sekin teille liian vaikeeta 8)

Teillä tuo pännäily aikas mielivaltaista Neroo kuula kalloon ja bännit heh

Eiks se teillä vähän näin mee
Pelatkaa Puuha Petee opitte jotain

FUNsoillaan taas
FUNso is the KING

Postby [FUNso]Sabre75 on 30 Sep 2008, 15:43

joo onhan tosta asiastakin kuultu niin montaa mielipisettä, että tekikö FUNSOT teille, vai te niille :P itse vakaasti alan asiasta tietämättömänäkin siihen suuntaan, että te teitte FUNsoille källit...
Sen verran on järettömän olosta puuhaa taas teillä tuossa.. eli aina kun joku tappaa teidät se o varma hakkeri, ei missään olosuhteessa ainoastaan parempi pelaaja.. :P....poijaat poiijaat adminointi ei ole sitä että vedellään admin kortti hihasta aina kun alkaa vituttamaan, vaan tasapuolisuuden vaalimista servulla!!!!!! Laittasitte sitten servullennen vaikka max honor rajan 11 ni ei tarttis ton takia alkaa ketään bannailemaan...oompahan vaan kaveri joka tietää maddin olevan cleani... ja ei varmasti o eka kerta....tagi bannejahan kuuluu teitin servulla satavan ku paskaa taivaalta......hyvät miekkoset järki käteen nyt....adminin paras ominaisuus on MALTTI!!!!!!!! ..luulo ei todellakaan ole tiedon väärtti.
[FUNso]Sabre75

Postby Tikkari on 30 Sep 2008, 21:25

Asiahan on yksinkertaisesti niin, että häksöily on suosittu harrastus PC -pelien maailmassa, joten mitkään punkbusterkuvat eivät millään paljasta 100%:sti jotain xiittiä. Joten jos yksikin FB.Admin haluaa, niin hän saa antaa vaikka ikibännit. Asiasta voi tulla keskustelemaan ja mielellään vielä bännin antaneen Adminin kanssa. Korrekti käytös auttaa ja sillä voi saada ihmeitä aikaan - ehkä jopa bännin pois.

Mutta mitään lapsellisia naljailuja ei hyväksytä. Eikä varsinkaan mitään viittauksia, että FUNsoa olisi kohdeltu väärin tai tehty mukamas konnamaisia manööverejä silloin joskus. FUNsosta irtautuminen oli reilusti tehty päätös. Pitää aina muistaa se, että ihmisten käsitykset ja ymmärtämiset eivät aina kohtaa, joten toivon että tämä täysin turha eikä mihinkään rakentavaan johtava kettuilu loppuisi.

Olenko käynyt FUNson servulla tai foorumissa? En ole, enkä käykään! Vielä vähemmän tulisi mieleeni mennä "riekkumaan" funsojen foorumille. Tullaan vielä sekaantumaan asiaan mikä ei koske edes funson pelaajaa - eikös evilmaddi ole 66,5!
Image
Tikkari
Site Admin

Postby kortsu on 30 Sep 2008, 22:33

Samaa mieltä Tikkarin kanssa... eipäs näytä FB käyvän funson foorumilla koska ei teidän asiat meitä kerta kaikkiaan kiinnosta, mutta mutta teitä näköjään kiinnostaa nä FB:n asiat kun tänne löydätte kommentoimaan...

Ja muistaakseni silloin kun yritettiin teidän kanssa sopia tämä riita niin teilläkin saa jokainen pelaja 3 päivän banni jos on mustat kuvat... eli kuis oli sen bännimisen kanssa??

Keskittykää nytte vaan siihen FUNson servun pyörittämiseen, harkitkaa vaikka sielä näitä asioita keskenään koska tänne on ihan turha tulla FUNsoileen
kortsu
Site Admin

Postby Guest on 01 Oct 2008, 14:49

kortsu, en ole avautunut täällä vähääkään, enkä naljaillut. (ennen kuin nyt) olen vain tuonut oman kantani asiassa esille. Nero, meillä ei ole sama näytönohjain (mulla on gtx280), vaikka sillä mitään väliä oo. Tikkari, olen yrittänyt tätä asiaa selvittää ja korjata, tuloksetta. kaikki teillä ovat jo kantansa valinneet minua kuulematta. ei löydy minkäänlaista todisteen ripettäkään minun häksäämisestäni, KOSKA EN HÄXÄÄ!!! kaikista eniten minua ihmetyttää se että jos minä teidän mielestä häxään niin miksi annoitte koko klaanille bännit??? ei kait vain oo mahdollista että meidät bännättiin kaikki siksi, että meitä vastaan on niin vittumainen pelata. saattaa tulla nappi otsaan... minua ei kiinnosta vitun vertaa, mitä te olette asiasta mieltä. minulle riittää se että minä ja meidän ukot tietävät että olen 100% puhdas! luuletteko oikeasti että jos käyttäisin kaikkia häksöjä mistä ootte mua syyttäny edes satunnaisesti, tai edes vain teidän servulla :lol: (ainakin: aimbot, wallhack, tutka ja joku kuvien puhdistaja) mun fr olis "vain" 2??? tai että mulla ei ois mitään kansainvälisiä bännejä?? onko se niin mahdoton ajatus että olen vaan hyvä pelaamaan??? mulle on ihan sama pysyykö mun henk. koht. bannit voimassa, vaikka lopun elämän. en tulis teidän servulle vaikka maksaisitte! sen verta vituttaa tämmönen pelleily!!! (miettikääpä omalle kohdalle, miltä tuntuu, jos teidät tuomitaan häkkäämisestä syylliseksi ilman mitään todisteita tai syytä....)

evilmaddi
Guest

Postby Fogu on 01 Oct 2008, 18:37

Terve etenkin kingi pohjalais apina, hanki elämä vitun pelle. Aluksi vielä jaksoin katella tuota naurettavaa uhoamista, mutta rajansa kaikella. Painu vittuun ja pysy siellä!

PS. FB:illään ja pitetään hauskaa! Eiköhän me pärjätä ilman uhoavia pohjalaasiakin :lol: :lol: :lol:
Fogu

Postby kortsu on 01 Oct 2008, 22:09

Ei ole kyllä minun puolesta kukaan 66.5 bannattu paitsi sä... :?

niin ja melkein unohdin: JOO JOO SUN KANTAS TÄSTÄ ASIASTA ON KUULTU, MEE MUUALLE ITKEEN!!! :evil:
kortsu
Site Admin

Postby -=66.5^=-Perusjatka on 13 Oct 2008, 18:43

Ikävä katella tätä keskustelua mutta näistä kommenteista saan sellaisen käsityksen että en ole tervetullut enää pelaamaan teidän servulle joten Niin ikävää kuin se onki niin en sitten tule.

Ikävää siitä tekee vain se että siellä on muutamia hyviä kavereita mutta en jaksa tuppautua kun kerran ei meitä sinne kaivata.
-=66.5^=-Perusjatka

Postby Tikkari on 13 Oct 2008, 19:14

:cry: ..elämä on.. lukitsen aiheen ja jätän tämän niin kutsuttuun "omaan arvoonsa" 8)
Image
Tikkari
Site Admin

Previous

Return to Public Discussion / Yleinen keskustelu