kortsu, en ole avautunut täällä vähääkään, enkä naljaillut. (ennen kuin nyt) olen vain tuonut oman kantani asiassa esille. Nero, meillä ei ole sama näytönohjain (mulla on gtx280), vaikka sillä mitään väliä oo. Tikkari, olen yrittänyt tätä asiaa selvittää ja korjata, tuloksetta. kaikki teillä ovat jo kantansa valinneet minua kuulematta. ei löydy minkäänlaista todisteen ripettäkään minun häksäämisestäni, KOSKA EN HÄXÄÄ!!! kaikista eniten minua ihmetyttää se että jos minä teidän mielestä häxään niin miksi annoitte koko klaanille bännit??? ei kait vain oo mahdollista että meidät bännättiin kaikki siksi, että meitä vastaan on niin vittumainen pelata. saattaa tulla nappi otsaan... minua ei kiinnosta vitun vertaa, mitä te olette asiasta mieltä. minulle riittää se että minä ja meidän ukot tietävät että olen 100% puhdas! luuletteko oikeasti että jos käyttäisin kaikkia häksöjä mistä ootte mua syyttäny edes satunnaisesti, tai edes vain teidän servulla

(ainakin: aimbot, wallhack, tutka ja joku kuvien puhdistaja) mun fr olis "vain" 2??? tai että mulla ei ois mitään kansainvälisiä bännejä?? onko se niin mahdoton ajatus että olen vaan hyvä pelaamaan??? mulle on ihan sama pysyykö mun henk. koht. bannit voimassa, vaikka lopun elämän. en tulis teidän servulle vaikka maksaisitte! sen verta vituttaa tämmönen pelleily!!! (miettikääpä omalle kohdalle, miltä tuntuu, jos teidät tuomitaan häkkäämisestä syylliseksi ilman mitään todisteita tai syytä....)
evilmaddi