Welcome
Welcome to <strong>Free Brotherhood</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Kiitokset peliseurasta

What ever..Post it here../ Ylimääräiset löpinät tänne..

Moderators: Adminit, Klaanin jäsenet

Postby kortsu on 29 Sep 2008, 11:28

Joo tuota ensinäkin meillä ON aihetta bannata sut...(tässä pelissähän ei juokseta puoli mappia läpi ja heitetään naattia+flässiä arpomalla samaan kohteseen, niin elikkä ei mua kiinnosta vaikka on puhtaat kuvat koska toi ei mulle sano muuta kuin wall hack + pbss cleaner)

Toisena ei teitä kyllä muutenkaan meidän servulla ikinä näe eli ei suuri tappio meille.
kortsu
Site Admin

Postby Anonymous on 29 Sep 2008, 12:38

et tainnut ite olla pelaamassa silloin??? selitin kyllä teidän ukoille mitä siinä tilanteessa tapahtui ja kaikki teidän tessussa olleet pelaajat selitykseni hyväksyivät, paitsi simpauttaja. ei minun tarvi kellekkään todistella syyttömyyttäni, koska ite tiedän olevani puhdas. ei tarvi häkätä ku osaa pelata. :wink:
Anonymous

Postby TyyPPi on 29 Sep 2008, 17:05

Sry evilmaddi, olen osasyyllinen tähän sekaannukseen. Ollaan puhuttu porukalla, ettei noita päätöksiä ohiteta tolleen tessussa, kun esim. perjantaina kaikki muut paitsi Simpauttaja taisi olla enemmän tai vähemmän muumeissa. Eli kaikille parempi tapa on hoitaa asia henk.koht. bännin antaneen adminin kanssa.

Simpauttaja seuras sun peliä ukossa ja hänen kanssaan voit kerrata tapahtuneen ja siihen liittyneet ilmeisen vakavat epäselvyydet. Me muuthan ei kummassakaan klaanissa voida kuin kommentoida sitä mitä ollaan teiltä kuultu.

Bannit pelissä ei ole tarkoitettu henkilökohtaiseksi loukkaukseksi vaan on osa FB:n pyrkimystä pitää peli puhtaana. Suomessa riittää häxöjen ja muiden vippaskonstien käyttäjiä, hyvä jos te ette kuulu niihin.
Last edited by TyyPPi on 29 Sep 2008, 21:38, edited 1 time in total.
TyyPPi

Postby NER0 on 29 Sep 2008, 17:08

Oli miten oli.Mut klaanilaisilla on teistä niin monta mielipidettä..negatiivista sellaista että oli pakko tehdä asialle jotain.Tuokin sun pelisuoritus viimeksi kun olin sun ukossa adminina niin tulit suoraan nortista läpi ja ammuit kaikki niin ettei kukaan ampunut sua vastaan ja mikä parasta en edes nähny niitä ukkoja sun äijässäs mitä sinä näit..Tapoit niitä seitsemän yheksästä mitä en nähny sun näytöllä.Joten siitä oli jo aika helppo vetää sunkin pelaamisten johtopäätös,harmi sinänsä mutta täytyy ajaa omien puolta tässä asiassa.Kun kerran olette niin hyviä niin pelakkaa siellä missä teillä on vastusta.Itse olin ainut joka sai sut ammuttua ja silloinkin sun selkään.Hauskoja pelejä teille sinne jonnekkin :)
NER0
Site Admin

Postby FB.Patrol. on 29 Sep 2008, 19:33

Syökää activiaa, ei närästä niin paljoo :shock:
Image
Lets take some noobs down ;)
FB.Patrol.
Site Admin

Postby kortsu on 29 Sep 2008, 21:33

evilmaddi wrote:et tainnut ite olla pelaamassa silloin??? selitin kyllä teidän ukoille mitä siinä tilanteessa tapahtui ja kaikki teidän tessussa olleet pelaajat selitykseni hyväksyivät, paitsi simpauttaja. ei minun tarvi kellekkään todistella syyttömyyttäni, koska ite tiedän olevani puhdas. ei tarvi häkätä ku osaa pelata. :wink:

simpauttaja tais myös olla ainoa joka seuras sua "olan taa"

Ps. vaikka en ollut paikalla niin uskon silti simpauttajan selityksiä joka kerta enemmän kuin sun.
kortsu
Site Admin

Postby Anonymous on 29 Sep 2008, 22:51

tuosta neron kommentista: en kyllä tajua et miten et nähnyt ukkoja mitä ammuin... kannattas harkita ehkä säätää näyttöä uusiksi. ja kukapa sitä takas ampuu jos niille tullaan selkään/kylkeen... (lisäksi täysiä nuubeja kaikki!!) kaikki uskoo ketä haluaa. olen täysin puhdas. en käytä edes mappibugeja niinkuin moni teistä käyttää... ei meillä ole mitään pakkoa teidän servulla pelata, onhan nuita... hyviä pelejä vaan kaikille... son moro!
Anonymous

Postby NER0 on 30 Sep 2008, 06:24

Eikös meillä ollut samanlainen näytönohjain:)
NER0
Site Admin

Postby NER0 on 30 Sep 2008, 06:25

Mitä enemmän soitatte poskeenne täällä niin sitä varmempi on että tehdään teille kohta FUNsot niinkuin spear ja taurus teki meille:)
NER0
Site Admin

Postby NER0 on 30 Sep 2008, 06:35

evilmaddi wrote:tuosta neron kommentista: en kyllä tajua et miten et nähnyt ukkoja mitä ammuin... kannattas harkita ehkä säätää näyttöä uusiksi. ja kukapa sitä takas ampuu jos niille tullaan selkään/kylkeen... (lisäksi täysiä nuubeja kaikki!!) kaikki uskoo ketä haluaa. olen täysin puhdas. en käytä edes mappibugeja niinkuin moni teistä käyttää... ei meillä ole mitään pakkoa teidän servulla pelata, onhan nuita... hyviä pelejä vaan kaikille... son moro!

Kun kerran olet niin hyvä..niin voit varmaan sitten kertoa miten säädät näytön niin että näet talojen läpi:) Me halutaan sulta samat säädöt:)
NER0
Site Admin

Postby Timppa on 30 Sep 2008, 09:47

evilmaddi wrote:kannattas harkita ehkä säätää näyttöä uusiksi. ja kukapa sitä takas ampuu jos niille tullaan selkään/kylkeen... (lisäksi täysiä nuubeja kaikki!!)

NERO wrote:Eikös meillä ollut samanlainen näytönohjain:)

Enhän minä tietokoneista paljoa ymmärrä, mutta eikös nuo ole kaksi täysin eri asiaa ?

Ja eiköhän maddi olisi jo banaania saanut aci:lta, vai mikäköhän se oli ? tai jostain muualta... jos olisi jokin muukin aimibotti kuin oikea ranne. tai tässä tapauksessa wallhack niin kuin kovasti kiukkuatte.
Timppa

Postby FUNso is the KING on 30 Sep 2008, 10:33

Voi voi teijän kans oko pojat saanu 66,5 selkään ja nyt jaetaan banskuja.

Ettekö kestä kovaa kritiikkiä ku poistitte heti jutun ei taida siellä syvällä pikkulapsen päässä viellä järki kasvaa.
Edelleenkin kannattas opetella noi admin jutut oikein kunnolla ja perehtyä kuka häksää ja kuka ei tai sit te ette kirjaimellisesti osaa pelata lol

Kyll maddi meilläkin käy pelaamas ja kaataa ukkoo mut kaatuu se maddikin ku osaa ampua
joten opetelkaa pelaan ja edelleen se Puuhapete on kova sana teille

FUNsoillaan taas
FUNso is the KING

Postby TyyPPi on 30 Sep 2008, 10:48

LOL Joku funsoista on noin kaasuissa jo aamupäivällä keskellä viikkoa :lol: :lol: Heh, miten hauskan sekavaa läppää ja ihan puun takaa. Ei näitä pitäs ees lukea duunissa... tai sitten pitäis jos hymy tarttuis muihinkin. Tuosta tekstistä saisi irti niin monta hauskaa juttua etten jaksa edes alottaa, kunhan hetken hykertelen keskenäni. :lol:
TyyPPi

Postby FUNso is the KING on 30 Sep 2008, 10:56

Joteski tuntuu et siellä ollaan vaippa huuruis koko ajan
FUNso is the KING

Postby kortsu on 30 Sep 2008, 11:07

:lol: :lol: :lol: FUNso kuittaa odota ottaisinko tosissani?!?! enpä taida...(taas näyttää tää meidän kotisivu kiinnostaa FUNsoja) miten olis jos pysyisitte vaan sielä teidän omilla kotinurkilla... kukaan ei nääs teitä jaksa kuunella.

Matti jos kerran et aio pelata meillä ja olet ottanut "hyvästit" niin mitä sä sitten tänne enää tuut valittaan... nauti sitten bannistäs FUNso servulla tai jossain muualla kun meidän foorumilla. :shock:
kortsu
Site Admin

Next

Return to Public Discussion / Yleinen keskustelu