Welcome
Welcome to <strong>Free Brotherhood</strong>.

You are currently viewing our boards as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content, and access many other special features. Registration is fast, simple, and absolutely free, so please, <a href="/profile.php?mode=register">join our community today</a>!

Peliä muita klaaneja vastaan?

Discussion about the Game / Puhetta pelistä

Moderators: NER0, maksurinki, Adminit

Peliä muita klaaneja vastaan?

Postby FB.Jake on 31 Oct 2009, 15:36

Olisikos innostusta jos haastaisi jonkun klaanin pieneen matsiin? Vaikka sunnuntai iltana niin kaikki(myös minä) olisi selvinpäin :D Ei nyt huomenna mutta noin yleisesti sunnuntaina. Kommentteja?
FB.Jake

Re: Peliä muita klaaneja vastaan?

Postby Tikkari on 31 Oct 2009, 17:20

Joo.. innostusta lienee enemmän kuin taitoja--(siis mulla) :lol: Siitä vaan järjestelet.
Image
Tikkari
Site Admin

Postby FB.Jake on 31 Oct 2009, 18:51

Ok, otan tämän nyt valtuutuksena kun tikkari on ainakin tulossa, jos se perus remmi saadaan kasaan niin aina me muutamat jääkarhut tai hakkapeliitat kaadetaan :) Hirmuinen itseluottamus päällä :lol: Mutta ei tästä stressiä oteta, jos tulee turpaan niin sitten tulee.
FB.Jake

Postby FB.Jake on 01 Nov 2009, 02:08

Nonnii,oli jo tullut vastaus polarbearsilta että ihan milloin vaan :D jos minä nyt päätän päivän ja ilmoitan sen täällä niin saadaan varmaan toinen puoli täyteen? En kyllä ole perehtynyt sääntöihin, onko se 4 vs 4 vai 6 vs 6 vmitä? Hoitelen sen kuitenkin heti huomenna ja kyselen sitten enemmän....
FB.Jake

Postby Tikkari on 01 Nov 2009, 10:15

Kovasti ei ole ollut tunkua ilmoittautua, joten saattaa olla se 4 v 4, mutta kyllä se nippa nappa 6 v 6 VoiP onnistua. Tee kuten parhaaksi näet.
Image
Tikkari
Site Admin

Postby Dante on 02 Nov 2009, 19:16

milloin semmonen peli muka olis
Image
Dante

Postby FB.Jake on 03 Nov 2009, 15:59

Alustavasti sovittu sunnuntaina alku-iltaan ja kysyi 6vs6 peliä, kenttänä alley että meilläkin on mahiksia. Sen jos perjantaina tietäisi että on 4 äijää jotka joutaa niin se riittää. Tikkari lupautui ja minä ajattelin sählätä sekana. Ei siitä nyt stressiä oteta, jos ei ole halukkaita niin perun vain sen ja sillä sipuli. Laittakaa ilmoitus tänne tai minun postiin halukkaat niin lasken perjantaina montako tuli :D
FB.Jake

Postby Dante on 03 Nov 2009, 19:09

Mulle sopii
Image
Dante

Postby FB.Pätkä on 03 Nov 2009, 20:24

miehän olen mukana heti jos ei muuta niin tykinruokana. Vai joko se paikka on varattu ??? :D
FB.Pätkä

Postby FB.Jake on 06 Nov 2009, 20:54

Jees, nyt en enää kirjoita aiheesta tänne lisää eli matsi on sunnuntai-iltana klo 20.30, kaikki halukkaat mukaan,kenttä alley ja peli paras kolmesta matsista. Katotaan sitten kummalle servulle mennään mutta niillä on pingi kyllä parempi. Heidän tessuun saa mennä kuulemma turisemaan aiheesta tai aiheen vierestä, en nyt tähän sitä osoitetta laita mutta minulta se löytyy jos joku haluaa. Pidetään parin illan treenit että pärjätään :D
FB.Jake

Postby Tikkari on 08 Nov 2009, 00:23

Ks. yllä ja kaikki pelaa.. yli 8 pelaajaa.. Nyt unohdetaan ne frägit ja muut tilastotiedot. Ne vaan tappaa pelifiiliksen. Jos nyt välttämättä on pidettävä yllä FB.Peliminän egoa pystyssä ns. frägiajattelulla, niin laita vara-acco-ukko kehiin :lol:

Jake on nähnyt vaivaa järjestäessään peliä, joten mars mars pelaamaan -- nyt olis tarjolla äksönia.. --

Ja niinku suomeks sanotaan: "Kamoon kais" :lol:
Image
Tikkari
Site Admin

Return to Americas Army